INTERESSE OF VRAGEN?

Neem dan snel contact op!

Klik hier

Hoeveel kost deze boekhouder jou?


Wij gaan prat op heldere communicatie en transparante tarieven. Jij toch ook in jouw business?

Bij ons weet je dan ook op elk moment precies wat jouw boekhouder je kost.

Hoeveel kost deze boekhouder jou? Karin Beeckman hanteert vaste tarieven.

Klant worden bij ons?

Welkom! Wij leren jou en je business heel graag kennen. Wie ben je? Wat drijft je? Wat zijn je toekomstdromen? Een kennismakingsgesprek is uiteraard altijd vrijblijvend.

Beslis je samen met ons in zee te gaan, dan geniet je van onze all-in-one service tegen vaste tarieven.

Download hieronder de tarieventabel die voor jou van toepassing is en je weet altijd precies waar je aan toe bent. No surprises!

Een woordje uitleg bij de tarieventabel

Opstart dossier met begeleiding

Als nieuwe klant krijg je eerst een grondig opstartgesprek. Daarna maken we je business startensklaar:

  • inschrijven in de Kruispuntbank
  • BTW-nummer activeren
  • inschrijven bij een sociaal verzekeringsfonds
  • dossier operatief maken in onze systemen

Dit dossier wordt toegewezen aan jouw persoonlijke dossierbeheerder en vaste contactpersoon.

Wees gerust, we begeleiden jou stap voor stap tijdens jouw opstartfase en leggen alles kraakhelder uit.

De opmaak van een financieel plan wordt afzonderlijk aangerekend. Dit is noodzakelijk als je een vennootschap opstart en aan te raden bij een eenmanszaak.

Overname of overdracht dossier

Komt je dossier van een andere boekhouder? Geen probleem. Wij nemen jouw boekhouding snel over en handelen alle communicatie met de vorige boekhouder professioneel af.

Daarna starten we een geheel nieuw dossier op voor jou in onze eigen systemen.

All-in-one boekhoudservice

Wat doet jouw boekhouder nu precies tijdens zo’n boekjaar?
Die vraag krijgen we wel vaker. 😉

Ons antwoord?
Alles wat nodig is om je cijfers optimaal in balans te houden.

Recurrente opdrachten

Onder recurrente opdrachten verstaan we alle standaard boekhoudactiviteiten die elk boekjaar terugkeren:

  • aankoop- en verkoopfacturen boeken
  • rekeninguittreksels verwerken (vennootschappen)
  • BTW-aangiftes en BTW-listing indienen
  • jaarafsluiting opmaken en jaarrekening neerleggen
  • verslag algemene vergadering opmaken
  • belastingdossier en uitdraai opmaken
  • vennootschapsbelasting indienen
  • personenbelasting indienen

Daarnaast maken we ook 1 keer per jaar tijd voor een tussentijdse resultatenrekening in functie van jouw fiscale optimalisatie.

En natuurlijk zit ook alle communicatie en overleg met jou vervat in onze all-in-one service.

Niet-recurrente opdrachten

Sommige niet-recurrente opdrachten zijn aan een vast tarief, zoals een belastingcontrole of een extra tussentijdse afsluiting.

Alle andere, niet-recurrente opdrachten worden gefactureerd aan 85 euro per uur.

Jouw boekhouding kost nooit meer dan nodig

Yep, dat geven wij jou zwart-op-wit op een (excel)blaadje.

Want jouw vaste tarief hangt óók nog eens af van het aantal facturen dat wij per jaar boeken voor jou. Eerlijk is eerlijk!

Check gerust in de tarieventabel in welke categorie jij valt.

Digitaal boekhoudpakket Admisol

Ons boekhoudkantoor gaat volop voor digitalisering, omdat dat nu eenmaal een pak efficiënter gaat.

We werken al enkele jaren samen met Admisol, een krachtig online boekhoudpakket dat gebruiksvriendelijk is voor boekhouder én ondernemer. Van overal en altijd toegankelijk, ook mobiel.

Alle facturen, kosten en andere documenten bewaren we digitaal in jouw Admisolomgeving. Die opslagkosten worden 1-op-1 doorgefactureerd naar jou:

  • Voor eenmanszaken schommelt dit tussen 50,00 en 150,00 euro op jaarbasis.
  • Voor vennootschappen ligt dit eerder tussen 150,00 en 400,00 euro op jaarbasis.

Jouw online dossier is altijd up-to-date en zo kunnen wij dus kort op de bal spelen. In plaats van achter de feiten aan te hollen, zijn wij ze juist een stapje voor. En zo kunnen wij vooral focussen op jouw toekomst.

VEELGESTELDE VRAGEN

> Wat als ik klant word in het midden van het boekjaar? Wat betaal ik dan?

Bij opstart/overname van een dossier in de loop van het eerste kwartaal van het boekjaar wordt 100% van het jaarbedrag in rekening gebracht.
In de loop van het tweede kwartaal 90%, in de loop van het derde kwartaal 80% en in de loop van het vierde kwartaal 70% van het jaarbedrag.

Rest enkel nog de jaarafsluiting? Die doen wij op basis van de ingeboekte stukken (incl. financieel) + alle aangiftes. Dit alles komt neer op 50% van het jaarbedrag. Het meeste werk zit hem immers in de jaarafsluiting en het correct zetten van jouw dossier.

> Wat als ik zelf mijn facturen wil/kan boeken?

Dat promoten we niet, net om dat totaalplaatje goed te kunnen bewaken.
Zelf je facturen boeken is in de meeste gevallen geen kostenbesparing, wel integendeel. We wijken hier uiteraard van af als de inboeker een boekhoudkundig profiel heeft.

> Jullie werken met vaste tarieven, maar is er ook sprake van indexatie?

Ja. Er wordt een tweejaarlijkse indexatie toegepast van 5%.
De huidige genoemde bedragen in de tarieventabellen gelden voor de jaren 2021 en 2022. Vanaf 2023 zullen de bedragen verhogen met 5% voor de 2 daaropvolgende jaren.

Vrijblijvend kennismaken met ons boekhoudkantoor?
Wij zijn benieuwd naar jouw verhaal!